تبلیغات کلیکی چیست و چگونه باعث افزایش بازدید می شود

تبلیغات کلیکی باعث می‌شود که تعداد زیادی ترافیک مستقیم به سمت وبسایت برود. تبلیغ‌دهنده با تعریف تبلیغات کلیکی باید به ازای هر کلیک که بر روی تبلیغات صورت می‌گیرد، به ناشر تبلیغات پول بدهد. ناشر تبلیغات کلیکی کسی است که تبلیغات را در رسانه خود نمایش می‌دهد. در واقع، مخاطبان تبلیغات کلیکی با کلیک بر تبلیغ در محیط رسانه ناشران به یک وبسایت منتقل می‌شوند.

چرا تپسل

تپسل، سرویس تبلیغات هوشمند در اپلیکیشن‌های موبایل است که یکی از خدمات آن نمایش تبلیغات کلیکی است.

تپسل بر بنرهای تبلیغات کلیکی خود یک دکمه فراخوانی برای عمل(CTA) با متنی جذاب قرار می‌دهد تا کاربر پس از مشاهده تبلیغات به کلیک بر بنر تشویق شود و در نهایت به صفحه فرود وبسایت موردنظر منتقل شود.

تپسل، به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که جایگاه تبلیغاتی خود را با بیشترین قیمت بفروشند و تبلیغ‌دهندگان نیز می‌توانند به کمک آن وبسایت خود را به گونه‌ای جذاب و با کمترین هزینه به مخاطبان خود معرفی کنند.

تپسل، علاقه‌مندی‌های کاربران ایرانی را به خوبی می‌شناسد و برای نمایش هر تبلیغ نیازمندی‌های تمام کاربران رسانه‌های خود را در نظر می‌گیرد و مرتبط‌ترین گروه کاربران برای نمایش تبلیغ را انتخاب می‌کند. بنابراین، تبلیغات کلیکی تنها به آن دسته از کاربران که با تبلیغ مرتبط هستند، نمایش داده می‌شود. در نتیجه ترافیک بیشتری برای وبسایت تولید می‌شود و هدف کمپین زودتر محقق و درآمد توسعه‌دهندگان نیز بیشینه می‌شود.